نرم افزار حسابداری هلو

نمایندگی رسمی نرم افزار هلو ، خرید و فروش هلو ، ارتقای نرم افزار هلو ،

نرم افزار حسابداری هلو

نمایندگی رسمی نرم افزار هلو ، خرید و فروش هلو ، ارتقای نرم افزار هلو ،

پشتیبانی نرم افزار هلو در تهرانپارس و شرق تهران

پشتیبانی نرم افزار هلو در تهرانپارس و شرق تهران

نمایندگی نرم افزار حسابداری هلو

شرکت هلو سنتر نمایندگی نرم افزار هلو  دهنده خدمات فروش، پشتیبانی و آموزش نرم افزار هلو می باشد. این نرم افزار دارای نسخه های تخصصی برای فروشگاه ها ، تولیدی ها و شرکت هاست. این نسخه ها دارای امکانات زیادی مانند صدور انواع فاکتور، اعلام سررسید چک ها ، امکان دریافت انواع گزارش های متنوع می باشد.

محیط کاربری زیبا و آسان و در عین حال قدرتمند نرم افزارهلو را به پرکاربرد ترین نرم افزار حسابداری و مالی کشور تبدیل کرده است. این نرم افزار در حالت های تک کاربره و یا به صورت شبکه ارائه می گردد.

خدمات شرکت هل سنتر :

  • فروش نرم افزار حسابداری هلو
  • نصب و راه اندازی نرم افزار هلو
  • ارتقاء نرم افزاری نرم افزار هلو
  • عیب یابی و بهینه سازی نرم افزار هلو
  • بکاپ گیری و بازیابی اطلاعات از نرم افزار هلو
  • راه اندازی شبکه جهت نصب نرم افزارحسابداری تحت شبکه 
  • تعمیر و آماده سازی سخت افزاری (کامپیوتر و لپ تاپ) جهت نصب نرم افزار

 

شرکت هلو سنتر متخصص در خدمات کامپیوتر، تعمیر کامپیوتر، سخت افزار و نرم افزار کامپیوتر، راه اندازی شبکه، پشیبانی شبکه، خدمات شبکه و سیستم های کامپیوتری با سابقه 10 سال فعالیت مستمر و تخصصی در زمینه کامپیوتر و شبکه در خدمت شما همراهان گرامی می باشد.

دور کاری نرم افزار هلو

امکانات وب

دور کاری نرم افزار هلو

ارتقا نرم افزار هلو ، نصب و راه اندازی ، آموزش نر افزرا هلو ، خرید و فروش نرم اف

دور کاری نرم افزار هلو

دورکاری نرم افزار هلو

دورکاری نرم افزار حسابداری هلو چیست ؟

فریلنسینگ، دورکاری یا آزادکاری معانی یکسان و مشابهی دارند. طبق مفهوم ساده‌ای که از remote jobs که برگردان انگلیسی این کلمه است بر می‌آید در حقیقت دورکاری به معنای کار کردن در مکانی دور از دفترکار است. حالا این دورکاری در منزل، کافه، کتابخانه یا هر جای دیگری انجام می‌شود. اگر به دنبال کار در چنین شرایطی هستید با مفاهیم مختلفی مثل دورکاری، آزادکاری و فریلنسری مواجه می‌شوید که شباهتهایی با یکدیگر دارند. کارلنسر در این مقاله به تشریح مفهوم دورکاری اینترنتی، به بررسی مزایا و معایب آن و فرصت‌های شغلی دورکاری خواهد پرداخت.

در این صفحه میتوانید درخواست دورکاری نرم افرار هلو بدهید .

مزایای استفاده از دورکاری چیست ؟

  • کاهش ترافیک و مصرف انرژی.
  • کاهش نرخ بیکاری در اثر ایجاد مشاغل جدید.
  • تدارک شرایط اشتغال برای کلیۀ شهروندان اعم از معلولان، زنان خانه‌دار و …
  • افزایش عدالت اجتماعی و توسعۀ عمران روستایی.
  • کاهش مشکلات مرتبط با کنترل حضور و غیاب کارکنان.
  • توجه به نتیجۀ کار و نه به ساعات حضور فرد.
  • گسترش جغرافیایی حوزه‌های عملکرد سازمان‌ها و ارایۀ خدمات در سطح ملی و بین‌المللی.
  • امکان انتخاب کارکنان بدون محدودیت جغرافیایی.
  • بهبود شرایط کار کارکنان، افزایش رضایت و بهره‌وری شغلی کارکنان.
  • افزایش استقلال شغلی کارکنان.
  • صرفه‌جویی در هزینه‌های مختلف زمانی و مالی کارکنان.
  • کاهش فشارهای روانشناختی ناشی از محیط کار و تعاملات اجتماعی روزمره.
  • افزایش زمان آزاد کارکنان.
  • افزایش ارتباطات خانوادگی و بهبود شرایط خانوادۀ کارکنان، و
  • حفظ محیط زیست از طریق کاهش آلودگی هوا.

برای راه اندازی دورکاری چه چیز هایی لازم است ؟

  1. اینترنت بالای ۲ مگ در سمت سرور
  2. اینترنت بالای ۲ مگ در سمت کلاینت
  3. ip استاتیک در سمت سرور
  4. تکمیل فرم درخواست راه اندازی دورکاری توسط کارشناسان هلو سنتر

نرم افزار حسابد اری تولیدی متوسط هلو کد 32

نرم افزار حسابداری تولید متوسط هلو کد 32

نرم افزار حسابداری هلو تولیدی متوسط  ویژه کسب و کارهای تولید‌ای طراحی شده است که غیر‌ از امکانات عمومی بازرگانی و حسابداری، نیاز به ثبت تولید محصولات خود دارند.

این نرم افزار به شما امکان می‌دهد تا مدیریت کامل و دقیقی بر فرآیند تولیدات خود داشته باشید، به‌نحوی که با معرفی محصولات و فرمول تولید، به‌صورت اتومـاتیک از انبار مواد اولیه کسر و به موجودی انبار محصولات اضافه خواهد شد.

این نرم‌افزار به شما امکان می‌دهدکه با محاسبه بهای تمام‌شده هرکالای تولیدی، بتوانید قیمت فروش آن را با درنظر گرفتن حاشیه سود تعیین کنید

نرم افزار حسابداری شرکتی پیشرفته دوکاربره هلو کد 25

نرم افزار حسابداری شرکتی پیشرفته دوکاربره هلو کد 25

سری شرکتی از گروه نرم‌افزارهای  حسابداری شرکتی پیشرفته دو کاربره  هلو، ویژه کسب و کـارهای شرکتی‌ای طراحی شده است که غیر از امکانات عمومی بازرگانی، نیاز به ثبت انواع عملیات حسابداری و گزارش‌های پیشرفته دارند.

این نرم‌افزار به شما امکان مدیریت دقیقی بر امور مالی و حسابداری می‌دهد، به‌نحوی که امکان استفاده هم‌زمان از فرم امور مالی اتوماتیک به منظور ثبت سند اتوماتیک و نیز فرم صدور سند به منظور ثبت سندهای حرفه‌ای و مرکب را خواهید داشت.

با استفـاده از امکـان مـدیریت اسناد می‌توان برای ثبت اسناد حسـابداری سطح دسترسی ایجـاد و نیز اسناد را به‌صورت دائم یا موقت ثبت‌ فرمایید.

آموزش نرم افزار حسابداری هلو

آموزش نرم افزار حسابداری هلو

آموزش نرم افزار حسابداری هلو

آموزش بخش اول دوره نرم افزار حسابداری هلو:

پس از نصب و راه اندازی نرم افزار حسابداری هلو ، بخش اول دوره به منظور ثبت سند افتتاحیه فعال در برنامه می باشد.
برای ثبت سند افتتاحیه دو حالت ثبت دستی و ثبت اتوماتیک وجود دارد. که بطور پیش فرض ثبت سند اتوماتیک فعال می باشد برای ثبت سند دستی باید از منوی تنظیمات –بر روی گزینه تنظیمات نرم افزار کلیک کنید. در فرم تنظیمات از سمت چپ بر روی آیتم امنیتی کلیک کنید.

مطابق تصویر در انتهای فرم ،از قسمت ثبت سند افتتاحیه ، نوع ثبت سند خود (دستی یا اتوماتیک ) را انتخاب کنید

آموزش نرم افزار حسابداری هلو

نکته: با انتخاب گزینه ثبت سند دستی و تایید فرم تنظیمات ، جهت اعمال تغییرات باید یک بار برنامه را بسته و مجددا باز نمایید.لازم بذکر است با ثبت سند افتتاحیه بصورت دستی در طی دوره فقط امکان اصلاح مقادیر کالا، طرف حساب، چک، بانک و صندوق وجود دارد و سایر سرفصل های درج نشده در این لیست، جهت اصلاح در دسترس نمی باشند.

در ثبت اتوماتیک سند افتتاحیه ، در صورت وجود کالا در انبار ، موجودی نقدی (بانک یا صندوق)، مانده بدهکاری یا بستانکاری طرف حساب ها و یا مشتریان خود، می توانید با استفاده از منوهای مخصوص هر بخش اقدام به درج اطلاعات فوق نمایید.

امکانات اصلی موجود در اول دوزه نرم افزار حسابداری هلو:

  • کالا
  • طرف حساب
  • حساب بانکی
  • صندوق/بانک
  • دریافت چک
  • پرداخت چک

آموزش تعریف انبار و معرفی کالا در اول دوزه

در منوی اطلاعات اول دوره – قسمت کالای اولیه انبار –گروه بندی کالا – گروه های اصلی که همان انبارهای شما هستند  را معرفی و سپس برای هر انبار گروه های فرعی یا دسته های کالاهای خود را  معرفی نمایید.

آموزش نرم افزار حسابداری هلو

لازم بذکر است در برنامه هلو می توانید 100 گروه اصلی و برای هر گروه اصلی 100 گروه فرعی و برای هر گروه فرعی 999 کالا معرفی نمایید.
پس از معرفی انبارها  و دسته های محصولات خود به منظور معرفی کالاها ، بر روی منوی کالا کلیک کنید.
در این منو ابتدا از طریق کلیک بر روی آیتم کالای جدید، نام کالای خود را وارد نمایید . در سربرگ مشخصات اصلی می توانید تعداد و میانگین قیمت خرید را وارد کنید. میانگین قیمت خرید فقط در اول دوره فعال می باشد و در طی دوره بصورت اتوماتیک توسط نرم افزار محاسبه می گردد.

آموزش معرفی طرف حساب در اول دوره نرم افزار حسابداری هلو:

در فرم طرف حساب ، با کلیک بر روی طرف حساب جدید نام طرف حساب خود و مانده بدهکاری یا بستانکاری یعنی همان تراز نسیه اول دوره شخص را وارد کنید.

 

آمورش نرم افزار حسابداری هلو :

آموزش معرفی حساب بانکی در اول دوره:

حساب های بانکی خود را نیز می توانید از طریق فرم حساب بانکی در سیستم تعریف نمایید.

آموزش معرفی صندوق/ بانک در اول دوره:

برای درج موجودی صندوق یا تنخواه گردان و حساب های بانکی خود از فرم صندوق/بانک استفاده نمایید.

 

آموزش دریافت و پرداخت چک:

فرم های دریافت چک و پرداخت چک به منظور ثبت چک های گرفته شده یا داده شده به مشتریان می باشند.
با استفاده از آیتم دریافت چک میتوانید مشخصات چک های دریافتی خود را در سیستم ثبت نمایید. برای ثبت مشخصات چک های پرداختی خود از آیتم پرداخت چک استفاده نمایید.
پس از درج اطلاعات فوق از منوی اول دوره بر روی گزینه انتهای عملیات اول دوره کلیک کنید. با این عمل سند افتتاحیه بصورت اتوماتیک توسط سیستم ثبت شده و برنامه بسته میشود با بازکردن مجدد نرم افزار حسابداری هلو وارد طی دوره خواهید شد.